Załóż konto | Zaloguj

Randki i przyjaciele Toruń

Pani szuka pana (71)
Pani szuka pani (66)
Pan szuka pani (836)
Pan szuka pana (396)
Para szuka (133)
Szukam pary (60)
Promowane Pokaż tylko promowane ›
wczoraj 10:05

Witam serdecznie, szukam mężczyzny bardzo kulturalnego z klasa, który niekoniecznie mieszka na wsi ale ma swój dom z ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
Promowane
Toruń
wczoraj 10:05
Promowane
Toruń
wczoraj 09:32

Zgrabnej dziewczyny , kobiety do 40lat z poczuciem humoru, tęskniącej za stabilizacją , pięknym domem, prawdziwym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Promowane
Nowy Targ
wczoraj 09:32
Promowane
Nowy Targ
25 sie 09:39

Witam! Szukam piękną dziewczynę! Dla przepięknego odpoczynku na morzu! Wybór miejsca i kraju za tobą! Będzie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Promowane
Kraków
25 sie 09:39
Promowane
Kraków
24 sie 14:31

Hej, mam 25 lat :) SZUKAM KOGOŚ KTO DOCENI MNIE JAKO KOBIETĘ Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu :) Nie wyjeżdżam po za ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
Promowane
Ełk
24 sie 14:31
Promowane
Ełk
22 sie 23:38

42 letni przedsiębiorca szuka dziewczyny w wieku 24-36 którą mógłbym się zaopiekować.

Randki i przyjacielePan szuka pani
Promowane
Warszawa
22 sie 23:38
Promowane
Warszawa
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 06:32

Napisz jezeli nie jestes bajkopisarzem odpowiadajacym na wszystkie ogloszenia. Poznam pana w podobnym wieku ktory szuka ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
dzisiaj 06:32
dzisiaj 06:11

Witam jeśli jest w Toruniu samotna dojrzała kobieta chcąca się dobrze zabawić to proszę o kontakt

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 06:11
dzisiaj 01:26

Witam, Szukam pani, która jest tak samo jak ja samotna w związku i szuka czegoś więcej. Jeśli masz już dość braku ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 01:26
dzisiaj 00:57

Mam 40 lat i wychowuję córkę w wieku przedszkolnym. Poznam miłą i uśmiechniętą Panią w stosownym wieku. Cel jak ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:57
dzisiaj 00:23

Czarne włosy, niebieskie oczy, szczupły, ok 188cm to tylko zewnętrzny wygląd który mam nadzieję przypadnie Ci do ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:23
dzisiaj 00:23

Poznajmy się: brunet o normalnej budowie ciała (76kg), niebieskich oczach i 188cm wzrostu. Nie palę, piję w dobrym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:23
dzisiaj 00:13

Witam mam na imie Daniel lat 37 z Torunia szukam samotnej kobiety do przyjazni lubie spacery zaprosic na piwko spedzac milo ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:13
dzisiaj 00:13

Witam mam na imie Daniel lat 37 z Torunia szukam kobiety ktora czuje sie samotna i chcialaby zaprzyjaznic sie z milym facetem ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:13
dzisiaj 00:12

Witam mam na imie Daniel lat 37 z Torunia szukam samotnej kobiety ktora lubi spacery dalaby sie zaprosic na piwko spedzic ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 00:12
wczoraj 23:41

Witam. Miły, pracujący 27-latek znudzony samotnością pozna dziewczynę w zbliżonym wieku, która również jest sama. ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:41
wczoraj 23:40

Spotkam się z dziewczyną/kobietą z Torunia. Szczegóły do ustalenia mailowo.

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:40
wczoraj 23:39

Umówię się na dyskretne spotkania z panią z Torunia. Szczegóły w prywatnej korespondencji.

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:39
wczoraj 23:39

Poznam dziewczynę do wspólnego spędzenia czasu, spacerów. Z czasem może coś więcej. 27 letni ciemny blondyn bez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:39
wczoraj 23:10

Poznam panią, jestem wysokim blondynem. Więcej w prywatnej korespondencji

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:10
wczoraj 23:07

Poznam przyjaciółkę taką do wszystkiego. Nie szukam związku, bo sam w nim jestem... Ważna jest dyskrecja i bez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:07
wczoraj 23:07

Witam poznam dyskretnie przyjaciółkę mężatkę z Torunia i okolic. Do rozmowy, pisania może a co dalej to ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:07
wczoraj 23:07

Witam poznam kobietę do spotkań bez zobowiązań. Luźna rozmowa a dalej ustalimy. Ja żonaty normalny nie konfliktowy 35l ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:07
wczoraj 23:07

Witam, a więc szukam dyskretnej przyjacióki może i kochanki. Nie chodzi tylko o jedno, ale też nie wykluczam. Ogólnie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 23:07
wczoraj 22:41

Blondyn o niebieskich oczach 30 lat wysoki 180 wzrostu DOBRZE ZBUDOWANY...Poznam DZIEWCZYNĘ,,KOBIETĘ do przyjaźni może ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:41
wczoraj 22:35

Witam poznam kobietę mężatkę do rozmowy, spotkania a może coś więcej. Ja 34l facet normalny dyskretny zadbany,

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:35
wczoraj 22:35

Witam. Poznam dyskretnie kobietę, mężatkę - przyjaciółkę. Spotkania luzne w miarę możliwości po wcześniejszym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Promowane
Toruń
wczoraj 22:35
Promowane
Toruń
wczoraj 22:34

Witam, szukam miłej, uroczej i dyskretnej dziewczyny na spotkanie. Najlepiej dziewczyny 18-35 lat. Jestem normalnym młodym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:34
wczoraj 22:18

Witamy. Dwóch panów (100 % hetero) szukamy Pani Pary do stałego układu 2m+1K. Jesteśmy mobilni i możemy zapewnić ...

Randki i przyjacielePara szuka
wczoraj 22:18
wczoraj 22:18

Witam Ja po czterdziestce samotny szukam bratniej duszy kobiety która lubi taniec wyjazdy i jest tak ja samotna ....:)

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:18
wczoraj 22:18

witam Miły Pan 42 lata szukam Pani pary po 50 interesuje mie tylko jedna stała znajomość na dluzej mogę zostać ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:18
wczoraj 22:11

Witam. Ja 24 P. MISIEK Spotkam sie z kolega A. Chetny na spotkanie

Randki i przyjacielePan szuka pana
wczoraj 22:11
wczoraj 22:10

Witam Samotny po 40 szukam pani jak w tytule stale miłe spotkania

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:10
wczoraj 22:10

Witam. Dwaj koledzy jeden przed drugi po 40 :) szukają Pani która chciałaby zaszaleć z dwoma kulturalnymi i sympatycznymi ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:10
wczoraj 22:08

Cześć:) Szukam kolegi w wieku 18-23 do pogadania, jakiś wspólnych wyjść itd., może z czasem wyjedzie z tego coś ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
wczoraj 22:08
wczoraj 22:01

chetnie spotkam sie na poczatek moze na kawe najlepiej z nia i z nim fajnie by ,ja 52 lata normalny wiecej dla ...

Randki i przyjacieleSzukam pary
wczoraj 22:01
wczoraj 21:57

Czarne włosy, niebieskie oczy, szczupły, ok 188cm to tylko zewnętrzny wygląd który mam nadzieję przypadnie Ci do ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:57
wczoraj 21:57

Szukam miłej, zadbanej, ale zaniedbywanej przez partnera Kobiety. Jeśli masz ochotę na odrobinę czułości, zabawy, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:57
wczoraj 21:45

Ja po 40 szukam jak w tytule na stałe miłe spotkania miła znajomość spotkania wyjazdy wspólny urlop itp

Randki i przyjacieleSzukam pary
wczoraj 21:45
wczoraj 21:45

Witamy My dwaj panowie w średnim wieku szukamy miłej pani stałe miłe spotkania w super atmosferze i klimacie

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:45
wczoraj 21:45

witamy dwaj panowie w średnim wieku szukamy pani pary do miłych spotkań w klimacie alkowy i super atmosferze

Randki i przyjacielePara szuka
wczoraj 21:45
wczoraj 21:04

Szukam Pani dla miłego spędzania czasu wspólnie. Więcej info możemy wymienić mejlowo, również zdjecia. Pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:04
wczoraj 21:04

szukam Pani od 35 do 45 lat. Spotkania, pogadac, spacer... reszte czas pokarze. Milo czas spedzić na razie.

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:04
wczoraj 21:04

Szukam Kobiety w wieku od od ok 35 do 45 lat. Spotkac sie, pogadac, spacer, miło spędzony czas. Więcej szczegółow ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 21:04
wczoraj 21:01

Młody mało doświadczony chłopak pozna kogoś w podobnym wieku (max 25 lat).

Randki i przyjacielePan szuka pana
wczoraj 21:01
wczoraj 20:49

Szukam Partnerki-Przyjaciólki... Szukam kobiety do..związku opartego na czułości i namiętności Mam 47 lat i jestem z ...

Randki i przyjacielePani szuka pani
wczoraj 20:49

Kategorie w Toruniu

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Dostawcze i ciężarowe
  • Naczepy i przyczepy
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Opony i Felgi
  • Car audio i gps
  • Poszukuje w motoryzacji
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Poszukuje nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Zwierzęta gospodarskie
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Kupie/przyjmę zwierzęta
  • Zagubiono/znaleziono
  • Usługi i firmy
  • Sprzątanie
  • Usługi dla dzieci
  • Usługi remontowe i budowlane
  • Meble na zamówienie
  • Usługi ogrodnicze
  • Usługi motoryzacyjne
  • więcej ..
  • Transport / Przeprowadzki
  • Serwis AGD i RTV
  • Usługi informatyczne
  • Usługi reklamowe
  • Fotografia i Video
  • Usługi ślubne i wesele
  • Imprezy / Zespoły / Dj
  • Usługi rekreacyjne i turystyczne
  • Nauka i Szkolenia
  • Tłumaczenia
  • Usługi prawne i księgowe
  • Usługi kosmetyczne i zdrowotne
  • Usługi dla zwierząt
  • Hurt i handel
  • Usługi finansowe
  • Wyposażenie dla firm
  • Współpraca biznesowa
  • Pozostałe usługi
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe